Dzięki uprzejmości Site A / S Site A / S Architects ukończyło niedawno propozycję projektu Aqua P, która wygląda na rozwiązanie problemów związanych z powodzią i parkowaniem w Kopenhadze.
Aby uzyskać więcej renderingów, diagramy procesów i opis z witryny A / S są kontynuowane po przerwie.
Ponieważ warunki pogodowe stają się w przyszłości bardziej ekstremalne i nieprzewidywalne, projekt ten ma na celu rozwiązanie najgorszych lokalnych problemów związanych z ulewnymi deszczami i wynikającymi z tego stratami spowodowanymi przez powodzie i przelanie wody deszczowej.
Siedząc nad północną autostradą do Kopenhagi, budowla tworzy nowy zielony portal wejściowy do miasta.
Służy on jako system zbierania i odprowadzania wody deszczowej, system parkowania i jeżdżenia łączący samochody z transportem publicznym, rower i most dla pieszych oraz generator biopaliw.
Dzięki uprzejmości Site A / S COLLECTOR DESZCZU W okresach intensywnych opadów struktura działa jak zbiornik wodny.
Woda deszczowa jest pompowana z nisko położonego przejścia podziemnego w dużym zbiorniku wody przylegającym do autostrady.
Z tego czołgu woda deszczowa jest później uwalniana do szeregu parowozów na dachach tarasowych naśladujących systemy rozpraszania występujące w przyrodzie.
Nadmierne obciążenia wody mogą później zostać uwolnione do systemu wody burzowej, jeśli jest to wymagane, gdy natychmiastowe zapotrzebowanie zostanie zmniejszone.
Fasada północna pełni również funkcję kolektora deszczowego poprzez wbudowane platformy, które są unoszone w celu utworzenia ekranów, gdy samochody są zaparkowane, a poza tym rozciągają się na poziome tereny zielone.
Budynek jako całość może przyczynić się do zwiększenia różnorodności biologicznej obszaru, przynosząc korzyści w zakresie jakości powietrza i poziomu hałasu.
Dzięki uprzejmości Site A / S PARKING BUILDING W lekkiej konstrukcji stalowej ukryty jest zautomatyzowany automatyczny system parkowania.
Kierowcy mogą z daleka sprawdzić, czy w budynku są dostępne wolne miejsca.
Jeśli fasada jest pokryta roślinami, wówczas parking jest zajęty.
Jeśli jest przezroczysty, ponieważ sekcje fasadowe są poziomo zaparkowane, są dostępne przestrzenie.
Parkowanie jest w pełni zautomatyzowane po tym, jak kierowca opuści samochód na poziomie ulicy, a samochód może zostać zwrócony po przeciwnej stronie autostrady, aby wrócić do domu.
Ponadto pojazd elektryczny może zostać całkowicie zwrócony właścicielowi.
Dzięki dołączeniu do stacji kolejowej A / S CYCLE i PEDESTRIAN BRIDGE Oprócz połączenia kierowców z dworcem kolejowym i dworcem autobusowym w Ryparken, konstrukcja stanowi fizyczne połączenie nad częścią autostrady, na której występuje duży ruch pieszy i rowerowy.
Niższy poziom budynku od strony południowej jest poszerzony, aby pomieścić zarówno parking samochodowy, jak i sąsiedni rower i ścieżkę.
Most dla pieszych zapewnia widok na miasto i sąsiednie linie kolejowe i łączy zachodnią stronę autostrady z nowym dworcem kolejowym poprzez szereg ramp.
Wykres GENERATOR BIOPALIWA Południowa fasada budynku zawiera system biopaliw oparty na algach.
Podczas fotosyntezy glony i inne organizmy fotosyntetyczne wychwytują dwutlenek węgla i światło słoneczne i przekształcają je w tlen i biomasę.
Schwytany w szereg przezroczystych cylindrów na fasadzie biopaliwo może generować energię elektryczną i być wykorzystywane do zasilania samochodów przyszłości.
Schemat Przejdź do galerii, aby uzyskać pełny diagram postępu diagramu
[podobne: olx wyszków, instalacja elektryczna w domu drewnianym, karnisze kwadratowe ]
Powiązane tematy z artykułem: instalacja elektryczna w domu drewnianym karnisze kwadratowe olx wyszków